Alla inlägg under maj 2010

Av Elvira Engvall - 9 maj 2010 20:57

Söndag redan, Haft en skit rolig helg med både skratt och tårar.

Fredagen va det fest i hallsta, Lördagen vart det typ dricka lite öl sen åka bil.

Idag åkte jag hem vid 12, va skönt att komma hem :)

Så jag har mest tagit det lugnt, Fikade med Syrran,Ronny,Mosters sessor, Mamma och pappa. Sen har jag duschat och städat mitt rum lite..

Blir att lägga sig tidigt ikv så jag orkar med skolan i morgon, Efter skolan blir det sura (y)


Ha det bra.

Kram

Av Elvira Engvall - 5 maj 2010 22:08

  Före


   Efter :)


Palla kvaleten !!





Av Elvira Engvall - 5 maj 2010 21:56

Nu var det ett bra tag sen jag skrev något i bloggen,

Har inte haft någon stor lusst med det, Den senaste tiden har jag inte mått så bra. Hänt en massa skit, Men nu är allt på bättringsvägen.

Allt känns lättare nu (y)

Vart i skolan nästan varje dag, och känns bra att veta att man kanske har en chans på gymnasiumet, men tror ändå att det blir IV, men framtiden väntar :)

Men det är dock inte bara bra saker som hänt, Jag och bästavän har glidit isär som fan, Och jag vill tbx. Men kan inte göra något åt saken, Inte jag som valt detta.. Men tur att jag har andra underbara vänner som alltid ställer upp och vill vara mig nära..

Börjat umgås med Fia skit mkt nu, Allt från fester till chrusingar, och det är alltid lika kul :)

Bror och Zandra ska börja bygga ut huset nu så dom flyttar till lägenhet i några månader framöver, Men hoppas verkligen att huset kommer bli bra , De är dom värda :)

Nu är det 26 dagar kvar till sommarlov, kommer bli så skönt att få va ledig.

Känner att det kan behövas nu, Och kommer bli de bästa lovet ever :)

Och nu är det bara 3 veckor kvar tills jag ska gå på Dead By April, Lyckan är på väg !

Allt börjar gå mkt bättre nu, Och vill tacka alla vänner och min familj som alltid finns där.. <3

Nu är guld !

Sen måste jag bara säga att jag har färgat håret blont,

Inte helt blont, men snart så :) Nöjd hittills iallefall !!


Snart är det helg igen, ska umgås med Fia , blir chrusing på Lördag i köping,

ALLA KOM ! :)


Och kärleken kan komma och gå som den vill, men nu bestämmer jag :)


Nu ska jag ner och röka och sedan duscha,

Vi hörs. Ta vara på er och era nära å kära.

Kram (f)

Av Elvira Engvall - 5 maj 2010 21:56

Nu var det ett bra tag sen jag skrev något i bloggen,

Har inte haft någon stor lusst med det, Den senaste tiden har jag inte mått så bra. Hänt en massa skit, Men nu är allt på bättringsvägen.

Allt känns lättare nu (y)

Vart i skolan nästan varje dag, och känns bra att veta att man kanske har en chans på gymnasiumet, men tror ändå att det blir IV, men framtiden väntar :)

Men det är dock inte bara bra saker som hänt, Jag och bästavän har glidit isär som fan, Och jag vill tbx. Men kan inte göra något åt saken, Inte jag som valt detta.. Men tur att jag har andra underbara vänner som alltid ställer upp och vill vara mig nära..

Börjat umgås med Fia skit mkt nu, Allt från fester till chrusingar, och det är alltid lika kul :)

Bror och Zandra ska börja bygga ut huset nu så dom flyttar till lägenhet i några månader framöver, Men hoppas verkligen att huset kommer bli bra , De är dom värda :)

Nu är det 26 dagar kvar till sommarlov, kommer bli så skönt att få va ledig.

Känner att det kan behövas nu, Och kommer bli de bästa lovet ever :)

Och nu är det bara 3 veckor kvar tills jag ska gå på Dead By April, Lyckan är på väg !

Allt börjar gå mkt bättre nu, Och vill tacka alla vänner och min familj som alltid finns där.. <3

Nu är guld !

Sen måste jag bara säga att jag har färgat håret blont,

Inte helt blont, men snart så :) Nöjd hittills iallefall !!


Snart är det helg igen, ska umgås med Fia , blir chrusing på Lördag i köping,

ALLA KOM ! :)


Och kärleken kan komma och gå som den vill, men nu bestämmer jag :)


Nu ska jag ner och röka och sedan duscha,

Vi hörs. Ta vara på er och era nära å kära.

Kram (f)

Presentation


Elvira Engvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards