Alla inlägg under april 2010

Av Elvira Engvall - 15 april 2010 22:01

Idag åkte jag till skolan, Va fett trött men va så illa tvungen.

Gick och rökte så kom Cia,Jennifer,Gustav och Alex :) Inte träffat dom på as länge så det va trevligt. Första lektonen va Engelska och de gick bra fast jag va så trött. Sen hade jag cafet med Bästavän och Jossan :) Stog fram till lunch sen fick jag sluta för vi hade ingen som kunde ta den sista lektionen (y) hihii-

När jag kom hem orkade jag inte göra ett skit, så jag la mig i sängen och somnade, Drömde om att jag åkte moppe med Petra så kommer snuten och jag kör ifrån snuten, haha med lilla bettan, aja drömma kan man ju :)

Vaknade vid 6 tiden av att jag va hungrig, så gick ner och käkade efter det satt jag mig vid datorn, sen har jag kollat tv och nu sitter jag här som en liten potatis säck. Men va ska man annars göra en sådan tråkig kväll ?

Aja nu ska jag fortsätta att prata med vännerna på msn (y)

Ha det bra.

Kram

Av Elvira Engvall - 14 april 2010 20:20

Hejsan..

Idag vakna jag vid 12 tiden och solen sken så jag tog en kopp kaffe med brochan sen platta jag hans hår och mitt, sen gick vi till ica och köpte cigg, på vägen dit möter vi syrran, Ronny,Freja och mamma dom skulle hem och fika.. Så när vi kom hem sitter dom och myser i solen, så tar en till kopp kaffe och sitter ute med dom, pratar och sådär. sen kolla jag pappa och pontus på bilen lite :) Senare på eftermiddagen kom Petra och Tessan hit, Dom hade tagit moppen från Sura , Så jag och Tessan åkte runt i Virsbo medans Petra stog och pratade lite med Emil. Sen följde vi med Emil till garaget, Efter de åkte Petra och Tessan hem, så jag gick och träffa Nasse, stog och prata lite :) Nu har jag precis käkat mat, nam nam..

Ska kolla andra avenyn snart, Sen kanske jag skulle va med Nasse, får se hur det blir :)

Har iallefall blivigt frisk nu, svullnaden i halsen är nästan borta helt och jag har ingen feber längre. så i morgon blir det skola igen :) (Y)

Måste träna på till provet oxå ..


Vi hörs, ha de gött.

Kram

Av Elvira Engvall - 13 april 2010 17:26

Kan börja med att tala om att igår va det en lugn dag, satt ute i solen och stekte med, Syster-Jenny, Hennes kille Ronny, Mamma och Pappa och lilla Freja så klart, Alicia va hos Venus så :) Satt och fikade lite och prata massa strunt :)


Och idag somnade jag inte fören halv 6 fast jag låg i sängen, hm ..

Sen kom mamma och väckte mig vid 9, för jag skulle ta min medecin,

Somnade om och vaknade vid 12,fixade årdning mig sen åkte jag till läkaren, han sa inte så mkt denna gångn heller, tog blod prov och sådär. han ville att jag skulle komma tillbaka vid 4a, så åkte hem sen satt jag mig i solen tills klockan va halv 4a då gick jag te bror-Björn lämna Donna där sen gick te läkaren.

Denna gång gick det bra. Jag har bara ngn virus i halsen, och min piercing kommer jag få behålla, så blev fett bra :)

Nu är klockan halv 6 så får se vad som händer, Kankse försöka äta ngt eftersom jag inte fått i mig så bra på den senaste veckan..


Hare bra och håll er friska :)

Kram

Av Elvira Engvall - 11 april 2010 01:00

Idag har det inte hänt så mkt, gick upp ur sängen vid 11 tog en lång dusch, sen försökte jag käka lite men gick inge vidare. Klumpen i halsen har blitt större.

Så i morgon ska jag åka till läkaren igen, usch jag tkr inte om detta..

Iallefall har mest setat framför datorn idag, Pratat i tele líte och kollat tv, a låter som en vanlig söndag.. Fast det blir ingen skola i morgon :/


Nu är det 6 veckor och 6 dagar kvar tills jag ska till köping.

Jimmie Strimell "Dead by april"


Ha de gött, nu ska jag försöka sova lite. Lr slå på en film iallefall =)

Puss

Av Elvira Engvall - 10 april 2010 21:01

Nu är det ett bra tag sen jag skrev något i bloggen. Det beror på att jag har vart borta med kompisar och inte haft tillgång till någon dator. Har vart på fest hemma hos Robban, de va super kul (y) Sen va jag på fest hos Jesper och sen träffade jag Joan för första gången :) Har även vart med Erika, fast vi har bråkat och sagt dumma saker om varanda kan man alltid bli vänner, Men inget kommer bli som förr.. Sebbe va med på festen hos Robban oxå , Och nu har han bestämt sig, om 1 veckor flyttar han till sverige. och jag tappar ord.. Träffade även Andreas som suttit inne men nu kommigt ut och han har lovat att allt ska bli bra, han ska skaffa jobb oc lägenhet nu, stolt över dig :)


Happ nu är påsklovet slut och kan inte påstå att det har vart ett roligt lov.

har bara legat hemma i sängen och vart sjuk.

Fortfarande sjuk så får se om det blir ngn skola på måndag..


Ha de gött, ska försöka bli bättre på att skriva :)

Presentation


Elvira Engvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards