Direktlänk till inlägg 23 mars 2010

Tisdag

Av Elvira Engvall - 23 mars 2010 22:41

Idag väckte min bror mig kl 7 och fråga om jag kunde platta håret på han, och klart man ställer upp, så de va bara att kliva upp och platta både hans och mitt hår. Sen sminkade jag mig lite, tog en macka och åkte till skolan :) Idag hade jag inga lektioner fören 11, Eftersom vi skulle byta klassrum igen :) Så fick bära en massa böcker och skit.. Sen hade jag iallefall so, Engelska och Matte :) Efter skolan gick jag till dagis och mötte syrran, vi gick och hämta Freja sen Alicia.

Sen gick vi hem till mig och tog en fika :)

Efter det satt jag mig vid datorn och prata med lite folk.

Det va då det gjorde ont, så ont.. Den kännslan vill jag inte känna igen, jag vill inte få tårarna att rinna så, jag vill inte att detta ska hända igen.

Iallefall gick till stallet halv 7, Gick och grät och blev tvungen att ringa micke och prata med han, Vi redde ut allt , men mådde ändå dåligt så kunde inte riktigt konsentrera mig på rid lektionen, Men fick beröm av min ridlärare, Kul att man gör bra ifrån sig fasst man inte har humöret uppe. Slutade ridningen kl 8 så borsta jag Edward sen skulle jag gå hem, men jag sprang ist, Helt otroligt. har inte sprungit på flera år och min kontis är ju på noll asså, men klarade att springa från stallet ända hem utan att stanna, och det är ca 2km, *lite stolt* =D

När jag kom hem hoppa jag in i duschen och fixade lite käk.

Och nu sitter jag här och lyssnar på musik och pratar med lite folk på msn :)


   Edward, <3


Hoppas alla andra haft en lyckad tisdag,

Puss å Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira Engvall - 13 oktober 2010 19:29

   våfflan <3Kitty<3   

Av Elvira Engvall - 13 oktober 2010 19:23

Hejsan, Nu var det ett bra tag sen jag skrev ngt i min blogg. Kan bero på att jag har haft mkt att göra med både skola, familj, vänner och kärlek.. Kan börja med att säga att jag blivit gudmor åt Spencer :)) Sen att jag flyttat hem till Tobias, <3...

Av Elvira Engvall - 9 maj 2010 20:57

Söndag redan, Haft en skit rolig helg med både skratt och tårar. Fredagen va det fest i hallsta, Lördagen vart det typ dricka lite öl sen åka bil. Idag åkte jag hem vid 12, va skönt att komma hem :) Så jag har mest tagit det lugnt, Fikade med S...

Av Elvira Engvall - 5 maj 2010 22:08

  Före      Efter :)   Palla kvaleten !!         ...

Av Elvira Engvall - 5 maj 2010 21:56

Nu var det ett bra tag sen jag skrev något i bloggen, Har inte haft någon stor lusst med det, Den senaste tiden har jag inte mått så bra. Hänt en massa skit, Men nu är allt på bättringsvägen. Allt känns lättare nu (y) Vart i skolan nästan varje...

Presentation


Elvira Engvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards