Alla inlägg under februari 2010

Av Elvira Engvall - 28 februari 2010 15:45

Hallå :)

 

Dagen börja med att syrran väckte mig halv 11, hoppade inte i duschen sen föna jag och platta mitt hår. sen stog jag Syrran och Zuzzana och sminka oss lite. Sen gick vi ner och käkade frulle. :)

Kl 1 åkte vi till Zandra och Bror. Blev en massa fika, Mums..

Gick omkrig och bar på världens lycka Spencer, Hände en liten olycka. Han spydde på mig, usch usch. Men som tur va det ju bara mjölk :P

Grattis Zandra på födelsedagen !!

Fick även 2 par skor av Zuzzana , tack :)

 

Kom nyss hem sitter och dunkar lite musik (8)

Och nu ska jag släng in mina nerspyade jeans i tvätten (y)

Vet inte vad som händer ikv får se !

 

Vi hörs sen, Tjaaa  

Av Elvira Engvall - 27 februari 2010 22:17

Nya jeans :)

 

     Rompa   

Av Elvira Engvall - 27 februari 2010 18:37

Heeej alla :)

 

Idag har det inte hänt så mkt. Mest latat i sängen hela dagen. Sköönt !

Syster och k kom nyss hit ,hihi. sen får vi se va kvällen bjuder på.

Det är ju melodifestivalen (y)

Sitter och smsar med finaste Syver just nu, komsi <3, Och blev heltplöstligt väldigt sugen på coola.

Vilken tur att jag har det i kylskåpet då (y)

 

Måste påpeka att jag saknar bästavän så mycket   

Har inte så mycket mer att skriva nu.

Vi hörs. Pusss..

 

Av Elvira Engvall - 26 februari 2010 12:17

Hallå där på andra sidan..

Idag åkte jag till skolan som vanligt, Gick och rökte med Gurra och David :)

Sen mötte jag Frida, Pratade lite med henne och lyssna på hennes nya låt som hon gjort med M.O.T Mkt bra (y) . Cia kom inte till skolan idag, så jag gick hem.

Bra val..

När jag kom hem satte jag mig framför tv'n och kollade på jonas brothers (y)

 

Nu ska jag åka och hämta ut pengar så jag har råd med löshåret jag ska köpa i veckan :)

Vi hörs senare (y)

Pussåkram   

 

Av Elvira Engvall - 25 februari 2010 20:01


Sitter och pratar med Louise i tele igen, Kollar runt på nätet efter lite skor

och fassnade för dom här direkt.

 MÅSTE BARA HA !!   






  

Av Elvira Engvall - 25 februari 2010 17:30

Hallå där kött och blådär :)


Happ nu har man skaffat blogg då..

Dagen idag börja med att jag inte orkade gå te skolan,pga för att min älskade bror spela så hög musik inatt, så jag fick typ skit ont i huve, så inte sovigt något inatt. Tack bror. Iallefall jag har bakat idag, Blev jätte gott.Mokkaruta mums...  just nu sitter jag och pratar i tele med Louise. Ovanligt, hehe :)

Nu ska jag försöka fixa lite fint på bloggen,


Hare bra. Chacha !


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Elvira Engvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards