Direktlänk till inlägg 14 april 2010

Soliga dag

Av Elvira Engvall - 14 april 2010 20:20

Hejsan..

Idag vakna jag vid 12 tiden och solen sken så jag tog en kopp kaffe med brochan sen platta jag hans hår och mitt, sen gick vi till ica och köpte cigg, på vägen dit möter vi syrran, Ronny,Freja och mamma dom skulle hem och fika.. Så när vi kom hem sitter dom och myser i solen, så tar en till kopp kaffe och sitter ute med dom, pratar och sådär. sen kolla jag pappa och pontus på bilen lite :) Senare på eftermiddagen kom Petra och Tessan hit, Dom hade tagit moppen från Sura , Så jag och Tessan åkte runt i Virsbo medans Petra stog och pratade lite med Emil. Sen följde vi med Emil till garaget, Efter de åkte Petra och Tessan hem, så jag gick och träffa Nasse, stog och prata lite :) Nu har jag precis käkat mat, nam nam..

Ska kolla andra avenyn snart, Sen kanske jag skulle va med Nasse, får se hur det blir :)

Har iallefall blivigt frisk nu, svullnaden i halsen är nästan borta helt och jag har ingen feber längre. så i morgon blir det skola igen :) (Y)

Måste träna på till provet oxå ..


Vi hörs, ha de gött.

Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira Engvall - 13 oktober 2010 19:29

   våfflan <3Kitty<3   

Av Elvira Engvall - 13 oktober 2010 19:23

Hejsan, Nu var det ett bra tag sen jag skrev ngt i min blogg. Kan bero på att jag har haft mkt att göra med både skola, familj, vänner och kärlek.. Kan börja med att säga att jag blivit gudmor åt Spencer :)) Sen att jag flyttat hem till Tobias, <3...

Av Elvira Engvall - 9 maj 2010 20:57

Söndag redan, Haft en skit rolig helg med både skratt och tårar. Fredagen va det fest i hallsta, Lördagen vart det typ dricka lite öl sen åka bil. Idag åkte jag hem vid 12, va skönt att komma hem :) Så jag har mest tagit det lugnt, Fikade med S...

Av Elvira Engvall - 5 maj 2010 22:08

  Före      Efter :)   Palla kvaleten !!         ...

Av Elvira Engvall - 5 maj 2010 21:56

Nu var det ett bra tag sen jag skrev något i bloggen, Har inte haft någon stor lusst med det, Den senaste tiden har jag inte mått så bra. Hänt en massa skit, Men nu är allt på bättringsvägen. Allt känns lättare nu (y) Vart i skolan nästan varje...

Presentation


Elvira Engvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards