Direktlänk till inlägg 29 mars 2010

Heligen-Måndag

Av Elvira Engvall - 29 mars 2010 16:51

Hejsan, nu har jag inte skrivit på ett tag, inte hafft tid och någon ork, men nu kan jag skriva lite vad som hänt i heligen :)

I fredags vart jag bjuden på fest hos Fia, Åkte med 2 tåget te stan och fick böter på 550 kr (y) Toppen ! aja, när jag kom fram te stan gick jag och syrran te banken sen tog vi bussen tsm te hammarby, hon gick hem och jag gick till Fia.

Lotta va redan hemma hos fia. Vi fixade oss och dona, hade skit kul, sen börja det ramla in folk, massa .. jag hade det skit trevligt iallefall, hoppas alla andra hade lika kul som jag :)

Åkte och sov hos Mattias och umgicks med han hela lördagen , jag låg mest och sov tack vare min baksmälla :)

På söndagen missa jag tåget hem eftersom jag inte hade ställt om klockan (y)

Så Rikard körde hem mig, tack , + att Jonis betalade bensinen, tack <3


Idag är det måndag och gick till skolan som vanligt.

Cia och jag fick rita nå jävla skyltar på dom 2 första lektionerna, skönt att inte behöva göra så mkt iallefall :)

Slutade kvart i 1, Då gick jag till bror och Zandra, där blev man bjuden på mat och fika, Tack de va super (y) Satt och mös med Trawiz hela tiden, När jag bar på Quentin blev Trawiz så sur. hah så sööt.

Faster älskar er alla obeskrivligt mkt, Blir så glad när ni säger- Älskar dig faster.


    

Trawiz och jag, Fasters prins <3


Ha det bra alla, hörs :*

 
 
Zandra Engvall

Zandra Engvall

26 maj 2010 23:32

Pojkarna älskar sin faster =) Kram

http://www.famjanssonengvall.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira Engvall - 13 oktober 2010 19:29

   våfflan <3Kitty<3   

Av Elvira Engvall - 13 oktober 2010 19:23

Hejsan, Nu var det ett bra tag sen jag skrev ngt i min blogg. Kan bero på att jag har haft mkt att göra med både skola, familj, vänner och kärlek.. Kan börja med att säga att jag blivit gudmor åt Spencer :)) Sen att jag flyttat hem till Tobias, <3...

Av Elvira Engvall - 9 maj 2010 20:57

Söndag redan, Haft en skit rolig helg med både skratt och tårar. Fredagen va det fest i hallsta, Lördagen vart det typ dricka lite öl sen åka bil. Idag åkte jag hem vid 12, va skönt att komma hem :) Så jag har mest tagit det lugnt, Fikade med S...

Av Elvira Engvall - 5 maj 2010 22:08

  Före      Efter :)   Palla kvaleten !!         ...

Av Elvira Engvall - 5 maj 2010 21:56

Nu var det ett bra tag sen jag skrev något i bloggen, Har inte haft någon stor lusst med det, Den senaste tiden har jag inte mått så bra. Hänt en massa skit, Men nu är allt på bättringsvägen. Allt känns lättare nu (y) Vart i skolan nästan varje...

Presentation


Elvira Engvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards